Андрейченко, Андрій ВадимовичAndreichenko, Andrei V.Андрейченко, Андрей Вадимович2018-10-302018-10-302018Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації: зб. наук. праць за матеріал. Х міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 24 квіт. 2018 р.). - Одеса : ОДАБА, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19333В статті розкриваються вихідні положення формування та розвитку системи маркетингу продукції безвідходного агропромислового виробництва. Наголошується на змісті основних функцій маркетингу, що здійснюються при виведенні на ринок продукції безвідходного агропромислового виробництва.ukмаркетингринокзбутпродукція безвідходного агропромислового виробництваСистема маркетингу продукції безвідходного агропромислового виробництваArticle