Панчишина, Наталія Олександрівна2024-02-232024-02-232023Панчишина, Н. О. Особливості міжнародного маркетингу криптовалют та фінтех проектів = Peculiarities of integrational marketing of cryptocurrencies and fintech projects : кваліфікаційна робота баклавра / Н. О. Панчишина. – Одеса, 2023. – 60 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37670У сучасних умовах глобалізації економіки, підприємства та компанії стикаються з викликами, які вимагають ефективного задоволення потреб споживачів, збільшення своєї частки на ринку порівняно з конкурентами, побудови позитивного іміджу та отримання максимального прибутку. Використання маркетингових стратегій дозволяє організовувати діяльність підприємств, включаючи міжнародні ринки, та досягати значних результатів у просуванні продукції за кордоном. Розробка оптимальної стратегії міжнародного маркетингу стає ключовим інструментом для ефективного конкуренційного протистояння та адаптації до змінливих зовнішніх умов.uk292 міжнародні економічні відносиникриптовалютамаркетингфінтех проектміжнародний ринокОсобливості міжнародного маркетингу криптовалют та фінтех проектівPeculiarities of integrational marketing of cryptocurrencies and fintech projectsDiplomas