Чайковська, Марина ПетрівнаФілатова, В. А.Чайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2020-11-022020-11-022020Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : 2-а Міжнар. наук.-практ. конф., тези доп., (Київ, 22 трав. 2020 р.). – К.: НАУ, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29404Швидкий розвиток технологій та Інтернету дає нові можливості для використання маркетингових інструментів. Внаслідок цього, термін «мобільний маркетинг» використовується все частіше, але досі має недооцінене значення, тому що сам напрямок стрімко розвивається та активно вивчається.ukмобільний маркетингІнтернетміжнародне агентствоУмови та перспективи розвитку мобільного маркетингуArticle