Яворська, Вікторія ВолодимирівнаНефедова, Ніна ЄвгенівнаСоколовський, В. А.Yavorska, Viktoriia V.Nefedova, Nina Ye.2023-08-152023-08-152021Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : зб. матеріалів ІІ міжнар. конф. (Одеса, 5-6 лип. 2021 р.) / Одеський нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2021. – 182 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35843На сучасному етапі розвитку освіти та науки набуває особливої актуальності проблема загальнонаукової методології, де поряд із процесами диференціації наукового знання за галузями, важливою стає його інтеграція. Cучасні вимоги до якості освіти безпосередньо пов’язані з необхідністю досягнення результатів в пріоритетних напрямках розвитку науки. Відомо, що наукові та технологічні прориви припадають, як правило, на стики наук, в результаті комплексних досліджень об’єктів і пов’язаних з ними проблем. Висока насиченість змісту освітньо-професійних програм підготовки майбутніх фахівців предметами, що вивчають досить різні галузі знань, породжують проблему неузгодженості різних сфер пізнання. Особливо гостро це виявляється при вивченні профільних та вибіркових дисциплін.ukосвітні програмиЗВО УКРАЇНИміждисциплінарний підхіддуальна форма освітиполідисциплінарністьтрансдисциплінарністьміждисциплінарністьМіждисциплінарні освітні програми, перспективи впровадження в ЗВО УкраїниArticle