Чернявська, Тетяна ПавлівнаChernyavska, Tetyana P.2025-07-222025-07-222024Чернявська Т. П. Емпатія в бізнесі / Т. П. Чернявська // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція «Факультет психології та соціальної роботи». Підсекції: «Соціальна робота», «Освітні, педагогічні науки», «Психологія» (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) [Електронний ресурс]. – Електрон. текст. дані (1 файл : 1,2 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 136–139.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42063Емпатія в бізнесі — це здатність розуміти емоції, актуальні потреби та мотивації співробітників, клієнтів і партнерів, що сприяє ефективному лідерству й розвитку організацій. Вона допомагає будувати довіру, покращувати комунікацію, вирішувати конфлікти та створювати стійку корпоративну культуру. Емпатія стає ключовою складовою інноваційних рішень і конкурентної переваги, особливо в умовах складних викликів, сприяючи гармонійному розвитку бізнесу та суспільства.ukемпатіябізнес-середовищеспівпереживанняемоційністьспілкуванняЕмпатія в бізнесіArticle