Губанова, Н. С.2014-02-062014-02-062013Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4440Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.Останнім часом все більше і більше говорять про діяльнісно-орієнтований підхід у навчанні, коли навчання має на увазі саме діяльність студента. До діяльнісно-орієнтованого підходу відноситься, насамперед, метод проектів. Особистісно-орієнтоване навчання, навчання у співпраці, проективні методики дозволяють вирішити проблему мотивації, створити позитивний настрій до навчання. А коли студенти вчаться із задоволенням, із захопленням, розкриваються потенційні можливості кожної особистості. Доцільність і ефективність впровадження проектної діяльності науково обґрунтовані працями вітчизняних та зарубіжних учених (І. Бех, І. Зязюн, В. Кремен, Н. Ничкало, О. Савченко, О. Сухомлинський, Є.С. Полат, С. Барбіна, Н. Бібік, А. Богуш, С.Гончаренко, В. Гриньова, Н. Кічук, М. Князян, В. Радул та інші).ukвикладач іноземної мовипроектВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИArticle