Малахова, Наталія МихайлівнаЧеботарьов, Олександр МиколайовичІванова, І. В.Малахова, Наталия МихайловнаЧеботарёв, Александр НиколаевичИванова, И. В.Malakhova, Natalia N.Chebotaryov, Oleksandr M.Ivanova, I. V.2018-10-092018-10-092001Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19043Проведене дослідження присвячене розробці модульної програми вивчення студентами II курсу хімічного факультету розділу “Якісний аналіз” з фундаментальної дисціпліни “Аналітична хімія”. Розроблена нами програма складається з двох модулів: навчального та операційного. Кожен модуль являє собою цільовий план дій (програма вивчення навчальних елементів), інформаційні блоки (навчальний зміст) і методичний посібник для досягнення поставлених цілей. У статті наводяться приклади інформаційних блоків з обох модулів, принципи їх розробки та використання.Разработана модульная программа изучения раздела “Качественный анализ” дисциплины “Аналитическая химия”. Программа состоит из обучающего и операционного модулей, которые содержат программу изучения учебных элементов; необходимую учебную информацию; задания для самостоятельной работы, обеспечивающие усвоение нового материала.Modular program of studying the chapter “Qualitative analysis” from the discipline “Analytical chemistry” was worked out. Program consists of learning and operational modules, which maintain program of researching of the studying elements, necessary studying information and tasks for independent work, which provide adoption of new material.ukякісний аналізвивченнямодульна технологіякачественный анализизучениемодульная технологияqualitative analysisstudyingmodular technologieВпровадження модульної технології при вивченні якісного аналізуВнедрение модульной технологии при изучении качественного анализаInculcation of modular technology, while studying qualitative analysisArticle