Шевченко, Анастасія Сергіївна2021-07-192021-07-192018Шевченко, А. С. Соціальна реклама як інструмент впливу на молодь : дипломна робота бакалавра / А. С. Шевченко. – Одеса, 2018. – 57 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31398У наш час велика кількість уваги приділяється проблемам значимості соціальної реклами. Потреба постанови суспільних питань збільшує важливість цього типу реклами та встановлює проблеми її подальшого формування. Соціальна реклама несе в собі інформацію, представлену в стислій і художньо вираженій формі. Вона може доносити до свідомості молоді та її уваги найбільш значущі дані і відомості про наявні в суспільстві проблеми. Вона звернена в цілому до всіх, так і до кожного окремо.uk231 соціальна роботарекламамолодьСоціальна реклама як інструмент впливу на молодьSocial advertising as an instrument of influence on youthDiplomas