Повар, Олеся Олександрівна2019-01-112019-01-112016Стратегії просування коворкінгових центрів (на прикладі Hub Odessa 2015 р.) = Promotion strategy of coworking spaces (based on Hub Odessa 2015) : дипломна робота магістра / О. О. Повар; наук. кер. О. А. Іванова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. – Одеса, 2016. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20919У сучасному українському суспільстві молоді фахівці шукають способи самостійного заробітку. Все більше людей відмовляється від стабільної зайнятості та постійного робочого місця, як це було прийнято протягом XX століття...uk8.03030101 журналістикаковоркінгстратегії просуванняImpact Hub OdessaСтратегії просування коворкінгових центрів (на прикладі Hub Odessa 2015 р.)Promotion strategy of coworking spaces (based on Hub Odessa 2015)Diplomas