Стойловський, Роман ВікторовичСтойловский, Роман ВикторовичStoilovskyi, Roman V.Миколенко, І. О.2017-05-262017-05-262017Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів - учасників 73-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, 25 квітня 2017 р., м. Одеса. Секція економічних і правових наук / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2017. – 302 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9939Проблеми «професійності» вчених та «етики» наукової діяльності можна поділити на три групи: 1) суперечливість науки, адже наближаючись до істини кожен науковець не позбавлений помилок та оман; 2) кожен учень повинен бути, з одного боку, лояльним до свого вчителя (наукового керівника), який щедро поділився з ним своїми знаннями та заохотив до наукової діяльності, а, з другого боку, повинен вміти критично аналізувати думки свого «наставника», 3) вчений повинен відмовитись від наукових досліджень та досягнень, якщо вони є шкідливими для суспільства [1, с. 212-213]. В межах науки адміністративного права ці питання майже не розглядаються і вважаються предметом дослідження інших наук. Але розгляд проблем науки адміністративного права саме через призму проблем, які породжені суб’єктивними чинниками, є не тільки корисним для розуміння тих процесів, що відбуваються у даній науці, а й в цілому для реформи вищої освіти.ukпрофесійність вченихетика наукової діяльностіадміністративне правоРеформа вищої освіти та принцип професійної етики вченогоArticle