Хлівнюк, Тетяна ПетрівнаKhlivniuk, Tetiana P.Анциферова, Л. В.2024-07-262024-07-262024Анциферова Л. В. «Дофамінові пастки» підлітків у соціальних мережах / Л. В. Анциферова // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 359–364.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38944Актуальність дослідження: вже довгий час поняття “дофамінова пастка” викликає особливий інтерес серед науковців різних галузей, адже це питання порушує проблему психологічного здоров’я підлітків у контексті їхньої віртуальної поведінки. Сучасні соціальні мережі та месенджери стали невід'ємною річчю у повсякденному житті людей, надаючи їм доступ до різноманітних форм розваг та спілкування. Ці онлайн-платформи стали важливим засобом ескапізму та розваги, що легко сприймаються та приносять задоволення. Онлайнсередовище створює унікальний простір в якому дофамінові механізми активно взаємодіють із психологічним станом користувачів, що може призвести до певних негативних наслідків та змусити підлітка відчути стан соціальної дезадаптації. Тому є вкрай важливим розуміти механізми формування та функціонування “дофамінової пастки”.ukдофамінпоняття “дофамінова пастка”підліткисоціальні мережі«Дофамінові пастки» підлітків у соціальних мережахArticle