Оскрого, Володимир Григорович2017-12-132017-12-132005Діалог: медіа-студії : зб. наук. працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/12015Комунікація, яку не можна сприйняти, не має сенсу. Видання, яке не можна прочитати, також. Певне коло проблем покращення сприйняття тексту розглядається та вирішується у межах візуальної теорії типографіки. Під час спроби забезпечити максимальне розпізнавання та розуміння інформації першорядного значення набуває типографічна чіткість (typographical clarity). Візуальна чіткість (visual clarity) – це властивість, за допомогою якої перша-ліпша візуальна мова дає можливість реципієнтові сприймати i розуміти запропоновані комунікації. Фахівці ЗМК, видавничої справи перш за все мають справу з типографічною чіткістю, адже суто довільні та суб’єктивні шрифтові рішення можуть суттєво знизити рівень сприйняття читача.ukзручності прочитаннявізуальна теорія типографіїсприйняття текстушріфтДо проблеми зручності прочитання: деякі питання візуальної теорії типографіїArticle