Сніговська, Оксана ВолодимирівнаSnigovska, Oksana V.Снеговская, Оксана Владимировна2016-12-232016-12-232015Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогікаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9146У статті автор розкриває новий підхід до визначення педагогічних умов формування міжкуль- турної компетентності майбутніх фахівців з міжнародних відносин при викладанні іноземної мови. У ракурс дослідження потрапили: забезпечення фасилітаційного супроводу мовно-фахової підготовки студентів, систематизація та узагальнення їх знань за специфікою міжкультур- ної комунікації, а також концептуалізація етнокультурної світоглядної настанови майбутніх міжнародників — педагогічні умови, які уналежнюють ефективність розв’язання актуального завдання дослідження. Стаття уміщує визначення поняття «міжкультурна компетентність майбутніх фахівців з міжнародних відносин».The author reveals the new approach to the defi ning pedagogical conditions of formation of the intercultural competence of future International Relations specialists in teaching foreign language. The article includes assurance of facilitation support in students’ language speciality training, systematization and generalization of students’ knowledge according to the specifi city of intercultural communication as well as conceptualization of ethno-cultural world outlook within future International Relations specialists, which are eff ectiveness of pedagogical conditions for solving the relevant task. The article determines the concept “intercultural competence of future International Relations specialists”.В статье автор раскрывает новый подход в определении педагогических условий формирования межкультурной компетентности будущих специалистов международных отношений в процессе преподавания иностранного языка. В ракурс исследования попали: обеспечение фасилитационного сопровождения профессионально-языковой подготовки студентов, систематизация и обобщение их знаний с учетом специфики межкультурной коммуникации, а также концептуализация этнокультурной мировоззренческой установки будущих международников — педагогические условия, обеспечивающие эффективность решения актуального задания исследования. В статье дано определение понятия «межкультурная компетентность будущих специалистов международных отношений».ukміжкультурна компетентністьмайбутні фахівцінапрям підготовки «Міжнародні відносини»мовно-фахова підготовкаіноземна моваintercultural competencefuture specialists“International Relations” speciality trainingprofessional language trainingforeign languageмежкультурная компетентностьбудущие специалистынаправление подготовки «Международные отношения»профессионально-языковая подготовкаиностранный языкФормування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мовиFormation of intercultural competence of international relations specialists in foreign language teachingArticle