Гороб’євська, Тетяна ІванівнаГоробьевская, Татьяна ИвановнаGorobievska, Tetiana I.2016-03-102016-03-102015Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8155Мова: науково-теоретичний часопис з мовознавства / ОНУ ім. І.І. Мечникова. – Одеса: Астропринт, 2015.У статті йдеться про деякі активні форми навчання іноземних студентів українській мові, зокрема, системі роботи над драматургією М. Л. Кропивницького й українськими піснями. Наголошено, що позитивний настрій, який викликає українська класика, забезпечує не тільки мовні, а й культурні потреби студентів-іноземців і сприяє мотивації в навчанні. Отримані при цьому знання мови полегшують подальше включення студентів у вивчення спеціальних дисциплін. Історичні драми та пісні виступають як матеріал для розвитку навичок слухання — говоріння — письма та отримання знань про Україну, життя й побут українців, їхні традиції, допомагають іноземним студентам зрозуміти події української історії, менталітет українського народу.Статья посвящена активным формам обучения в преподавании украинского языка иностранным студентам, в частности,системе работы над драматургией М. Л.Кропивницкого и украинскими песнями. Подчёркивается, что позитивное настроение, которое вызывает украинская классика, направлено на выработку языковых и культурных потребностей у студентов-иностранцев, оно способствует мотивации к обучению для овладения специальными дисциплинами. Исторические драмы и песни выступают в качестве материала развития навыков слушания, говорения, чтения и письма, получения знаний об Украине, жизни, быте, традициях украинцев, помогают понять исторические события и менталитет украинского народа.The aim of the article is to define the role of drama plays by M. L. Kropivnitskiy and Ukrainian folk songs in the course of teaching the Ukrainian language to foreign students. The article presents the results of the investigation carried out with the help of methods of observation,comparison, analysis; its theoretical foundation is based on the principles of systematic cultural and competence approach.Having studied the above mentioned problems we came to the conclusion that historical dramas constitute the material for reading and acquiring knowledge about Ukraine, about customs and ways of the Cossacks. These literary works help foreign students understand the Ukrainian events of the XIX-XX centuries, penetrate into the specific Ukrainian mentality. They are also the source for enriching their vocabulary. In the course of teaching the Ukrainian language to foreign we revealed that working with historical dramas and Ukrainian folk songs proved to be effective for forming and developing four linguistic competences in the Ukrainian language: reading, writing, oral comprehension / listening, speaking.ukактивні форми навчанняукраїнська драматургіяметодика викладання української мови як іноземноїактивные формы обученияукраинская драматургияметодика преподавания укра- инского языка как иностранногоactive forms of studiesUkrainian dramathe Ukrainian languagemethods of teaching Ukrainian as a foreign languageВивчення іноземними студентами українських драматичних творів та пісеньИзучение иностранными студентами украинских драматических произведений и песенMastering Ukrainian drama and folk songs by foreign studentsArticle