Каменська, Тетяна ГригорівнаKamenska, Tetiana H.2025-07-082025-07-082025Каменська Т. Г. Емоційно-інтелектуальний тезаурус здобувачів вищої освіти / Т. Г. Каменська // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 229–236.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41841Удосконалення лекційних форм навчання у ЗВО необхідне як для професійної діяльності здобувачів, так і для формування їхньої високої культурної компетентності та загального рівня культури у суспільстві. Досягнення таких цілей є можливим завдяки розвитку у здобувачів емоційного інтелекту. До визначених Д. Гоулманом механізмів формування емоційного інтелекту пропонується в умовах ЗВО формувати науковий тезаурус здобувачів таким чином, щоб він ставав активною лексикою на майбутнє, навіть для повсякденного спілкування, що сприятиме підвищенню культурного рівня в суспільстві.The improvement of lecture-based learning in higher education is essential not only for students’ professional development but also for fostering their cultural competence and raising the overall cultural level of society. Achieving these goals is possible through the development of students’ emotional intellect. In addition to the mechanisms of emotional intellect formation outlined by D. Goleman, this study proposes the structured development of students’ academic thesaurus in a way that integrates it into their active vocabulary. This approach ensures that academic language becomes a natural part of everyday communication, ultimately contributing to a higher cultural standard in society.ukемоційний інтелекттезаурусусний жанрписьмово-академічний жанрпровокативні практикиemotional intellectthesaurusoral genrewritten academic genreprovocative practicesЕмоційно-інтелектуальний тезаурус здобувачів вищої освітиArticle37.1