Кратюк, Марія Віталіївна2024-09-162024-09-162024Кратюк, М. В. Інструменти психології у маркетингу = Psychological tools in marketing : кваліфікаційна робота бакалавра / М. В. Кратюк. – Одеса, 2024. – 78 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39189Маркетинг — сфера, з якою кожна людина зустрічається чи не щодня. Банери у міському транспорті, реклама у соціальних мережах, система розміщення товарів на поличках супермаркетів, та, звісно, їх упакування — безпосередній результат діяльності маркетологів, які займаються формуванням попиту та задоволення потреб споживачів.uk073 менеджментбакалаврмаркетингспоживачінструменти впливуспоживча поведінкаІнструменти психології у маркетингуPsychological tools in marketingDiplomas