Кіріліна, Марина АндріївнаKirilina, Maryna A.2023-05-102023-05-102022Матеріали 77-ї наук. конф. професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листоп. 2022 р., м. Одеса) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35057Інструментарій маркетингу, який був запропонований Д. Мак Карті ще в 1960 році, класично представлений чотирма групами, до яких відносять продукт, ціну, розподіл, комунікацію. З того часу, в ситуативній залежності від розвитку економіки та потреб, маркетингові інструменти неодноразово доповнювались та удосконалювались.ukмаркетингрейтингуваннямаркетинговий підхідРейтингування як маркетинговий підхідArticle