Жмай, Олександр ВолодимировичКоркіна, А. О.Жмай, Александр ВладимировичZhmai, Oleksandr V.2021-08-042021-08-042021Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали 21-ї Всеукр. наук.-техніч. конф. мол. вчен., аспір. та студ., (Одеса, 22-23 квіт. 2021 р.) – Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021 р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31444Поява нових трендів в сфері діджиталізації, криза і нові економічні реалії спонукають компанії шукати способи для підвищення ефективності власного бізнесу. Одним з нових інструментів є матричні реферальні програми — повністю дієві маркетингові платформи, які забезпечують комплексну автоматизацію. Впровадження подібних платформ в організаціях є важливим для зменшення витрат та збільшення рівня задоволеності споживачів і працівників під час пандемії.ukмаркетингпідприємствореферальні програмиАвтоматизація маркетингу підприємства за допомогою технології реферальних матрицьArticle