Захарченко, Наталя ВячеславівнаМамуненко, Марина СергіївнаZakharchenko, Natalia V.Захарченко, Наталья Вячеславовна2018-12-172018-12-172018Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : збірн. матеріалів VI Міжнар. наук.-практич. конф. (м. Одеса, 22-23 листоп. 2018 р.). – Одесса, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20571У практиці країн з розвиненою ринковою економікою корпорації використовують два основні методи розміщення первинних емісій: публічне розміщення і приватне. Публічне розміщення, тобто пропонування цінних паперів широкому загалу, здійснюється через численних інституційних посередників. Часом корпорація може розміщувати свої цінні папери самостійно, не звертаючись до посередництва. Особливість публічного розміщення полягає в тому, що цінні папери продаються необмеженій кількості учасників. При приватному розміщенні цінних паперів весь їх випуск продається «в одні руки» великому посереднику-андеррайтеру, що гарантує розміщення всієї нової емісії. Андеррайтер в подальшому від свого імені і за свій рахунок розміщує цінні папери на ринку.ukчинникіпублічне розміщенняцінні папериВплив чинників на первинне публічне розміщення цінних паперівArticle