Дьяченко, Денис Костянтинович2025-04-022025-04-022024Дьяченко, Д. К. Вплив відеоігор на формування інформаційно-комунікативного простору: культурологічний аспект = The influence of video games on the formation of information and communication space: cultural aspect : кваліфікаційна робота магістра / Д. К. Дьяченко. – Одеса, 2024. – 94 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40927У сучасному світі відеоігри стали значущим соціокультурним феноменом, що стрімко розвивається. Дохід відеоігрової індустрії вже перевищує доходи традиційних медіа, таких як кіно та телебачення, глобальна аудиторія гравців налічує понад 3 мільярди людей[див.: 1], а в 2024 році кіберспорт був визнаний олімпійським видом спорту[див.: 2]. Водночас відеоігри не лише виконують розважальну функцію, але й формують нові способи взаємодії людей з інформацією, впливають на сприйняття реальності та пропонують нові платформи для комунікації. Ці аспекти, незважаючи на їхню вагомість, залишаються недостатньо дослідженими, особливо в контексті їхнього впливу на інформаційно-комунікативний простір.uk034 культурологіямагістрвідеоігривплив відеоігорінструмент самовираженняфінансові технологіїгейміфікаціяВплив відеоігор на формування інформаційно-комунікативного простору: культурологічний аспектThe influence of video games on the formation of information and communication space: cultural aspectDiplomas