Улитина, Наталья АлександровнаУлітіна, Наталя ОлександрівнаUiitina, N. A.2013-01-212013-01-212011Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philologyhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3133В работе дается обзор и проводится анализ взаимодействия функционально-значимых языковых средств с точки зрения их контекстной реализации в рекламном тексте, изучение которого проводилось в опоре на функционально-праг¬матическую процедуру анализа психологическической пресуппозиции текста, его ключевой фразы, а также характерные свойства описываемого в тексте объекта рекламы.У роботі наводиться огляд і проводиться аналіз взаємодії функціонально-значущих мовних засобів з точки зору їх контекстної реалізації в рекламному тексті, вивчення якого проводилося, спираючись на функціонально-прагматичну процедуру аналізу психологічної пресупозиції тексту, його ключової фрази та специфічні властивості описаного в тексті об'єкту рекламиThis article focuses on the description and analysis of the interaction of functionally significant linguistic means from the angle of their contextual realization in the advertisement text, which is studied on the basis of the function-pragmatical procedure of the analysis of the psychological presupposition of the text, its key phrase and specific features of the described object of advertising.ruрекламный текстфункционально-прагматический подходпсихологическая пресуппозицяключевая фраза текстарекламний текстфункціонально-прагматичний підхідпсихологічна пресупозиціяключова фраза текстуadvertisement textfunction-pragmatic approachpsychological presuppositionkey phrase of the textФункционально-прагматические факторы изучения англоязычного рекламного текстаФункціонально-прагматичні фактории вивчення англомовного рекламного текстуFunction-pragmatic Factors of Researching the English Advertising TextArticle