Матейко, Ігор Віталійович2023-02-202023-02-202022Матейко І. В. Формування стратегії конкурентоспроможності туристичної фірми : дипломна робота бакалавра / І. В. Матейко. – Одеса, 2022. – 70 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34503Розвиток ринкових процесів в Україні, створення передумов для її успішної інтеграції у світове економічне співтовариство потребує суттєвих змін у визначенні пріоритетних форм, методів і напрямів господарської активності. Нині однією із найважливіших соціально-економічних галузей світової економіки є туризм. Саме туризм найбільш суттєво впливає на розвиток політичних, економічних, соціальних, культурних відносин і міжособистісних стосунків у міжнародному масштабі, стає змістом та стилем життя для мільйонів людей.uk242 туризмконкуренціяконкурентоспроможністьтуристична фірмапідприємствоФормування стратегії конкурентоспроможності туристичної фірмиDiplomas