Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаVieilandie, Liliia V.-V.Дерманський, І. П.2024-08-072024-08-072024Дерманський І. П. Інструменти гейміфікації освітнього процесу / І. П. Дерманський // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 449–453.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39051На початку ХХІ століття навчання з використанням ігрових елементів почало носити масовий характер. У сучасних наукових педагогічних дослідженнях ми все частіше зустрічаємо термін «гейміфікація», який розуміється як інтеграція ігрової форми у неігровому процесі, наприклад – навчальному. Теорію гуміфікації у 1980 році почав розробляти Річард Бартл, професор Ессекського університету. При цьому він розділяв поняття «ігрове навчання» - отримання знань та навичок, через конкретну гру, та поняття «гейміфікація» - використання ігрових технік. Хоча, ідея щодо включення до навчання ігрових елементів для вітчизняної педагогічної думки не є новою. Так, ще К. Д. Ушинський говорив, що для учня гра замінює дійсність та робить її більш цікавою, зрозумілою, тому що він сам у процесі гри її створює.ukгейміфікаціявикористання ігрових елементівігрове навчанняІнструменти гейміфікації освітнього процесуArticle