Чайковська, Марина ПетрівнаChaikovska, Maryna P.Чайковская, Марина Петровна2020-11-022020-11-022020Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., (Одеса, 24–25 верес. 2020 р.). – Одеса : ОНПУ ТЕС, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29402В умовах еволюції концепцій маркетингу від виробничої до соціального-етичної та холістичної, на фоні динамічних цифрових трансформації суспільства виникає потреба в формування ефективної цілісної маркетингової digital екосистеми, яка реалізує новий технологічний підхід до моделювання та управління маркетинговими бізнес-процесами в організації. Холістична концепція маркетингу має за мету об'єднання внутрішнього та зовнішнього маркетингу, підтримку партнерських відносин та інтеграцію, спрямування на реалізацію концепції економіки обслуговування та створення сталих конкурентних перевага за рахунок “зростання з середини” завдяки розвитку компетенції працівників організації . Сучасний погляд на сутність клієнторієнтованості потребує інтегрувати та координувати функції маркетингу з іншими корпоративними функціями підприємства щоб бути орієнтованими на споживача на усіх етапах діяльності.ukмаркетингCRM-системабізнес-модельмоделюванняуправлінняМоделювання маркетингових бізнес-процесів в CRM-системахArticle