Грінченко, Юрій ЛеонідовичГринченко, Юрий ЛеонидовичHrinchenko, Yurii L.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26218Сучасні ринки надзвичайно складні з своєю структурою з боку пропозиції та з боку попиту. Особливо це справедливо для споживчих ринків, на які одночасно впливають велика кількість різноспрямованих факторів нераціональної природ. В таких умовах маркетингові стратегії мають не тільки визначатись ефективністю, але й гнучкістю. Особливо це стосується цінових рішень, тому що від них напряму залежить фінансовий результат та помилки коштують дуже дорого. Одним з маркетингових інструментів, що має на меті приборкання нераціональних факторів у відбудові відносин виробника та споживача є бренд . Бренд окреслює очікування споживача щодо певного продукту в певних межах по декількох напрямках, таких як функціональність, дизайн, якість, сервіс, ціна також. З точки зору ціноутворення задача бренду спрямована на створення цінової премії, яку готові сплачувати лояльні клієнти за продукт. Але з точки загальної маркетингової стратегії задачі ціноутворення в контексті брендінгу набагато складніші.ukцінове рішенняринокбрендовий товарЦінові рішення на ринках брендованих товарівArticle