Шаглі, Ганна Іванівна2018-05-292018-05-292018“Питання сходознавства в Україні”: тези доповідей Всеукраїнської наук.- практ. конф., - (Харків, 29-30 берез. 2018 р.)https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16199Кожен викладач викладає за власною методикою або схемою, яка йому зручніше або та, яка приносить найбільше користі для засвоєння іноземної мови студентами. Для того, щоб знаходитись на відповідному професійному рівні необхідно бути завжди в пошуку цікавих та корисних систем викладання турецької мови або певних її аспектів як для студентів, так і для викладача. В своїй методі автор спирається на власний досвід у вивчанні іноземних мов не тільки турецької, а й англійської, й німецької. Отже це синтез різних підходів, різних викладачів, з різних мов. Але це не стала система, вона постійно змінюється і вдосконалюється під час роботи зі студентами, саме вони дуже часто надихають, підштовхують на зміни в роботі або на якісь доповнення.ukіноземна моватурецька мовасинтез різних підходівметодика викладенняМетодика викладання турецької мовиArticle