Чайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.Стоянов, В. М.2022-07-282022-07-282022Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33407Присутність ризиків у будь-якій сфері діяльності породжує потребу в їх вивченні та створенні певного механізму регулювання. Темою даної роботи є аналіз особливостей імплементації маркетингового ризику, як окремого ризику фінансової сфери, та елементів системи ризик-менеджменту щодо оцінки та контролю такого ризику на рівні з іншими суттєвими ризиками фінансового сектору. Актуальність дослідження полягає в необхідності постійного розширення спектру типів ризиків в умовах підвищення невизначення соціально-економічного та маркетингового середовища, диверсифікованого застосування інструментів ризик-менеджменту та пошуку дієвих напрямків системного корегування їх, що тісно пов’язано з прискоренням інноваційного розвитку фінансового сектору економіки в умовах багаторівневих цифрових трансформацій [1, с. 245].ukмаркетингуправлінняризикиУправління маркетинговими ризиками в фінансовій сферіArticle