Лычковская, Оксана РейнгольдовнаЛичковська, Оксана РейнгольдівнаLychkovska, Oksana R.2015-11-052015-11-052015Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7528Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2015.Главная идея, которой посвящено наше исследование, — это всестороннее расмотрение новой коммуникативной практики социальных медиа, практики «деления» или «обмена» информацией, в рамках которой возможно выделить две основные логики проявления: появление нечетких объектов, которыми делятся или обмениваются, развертывание этой практики на те объекты, которые ранее не связывались с понятием «обмена» или «деления», и использование слова «поделиться» без объекта. Автор также анализирует позитивные и негативные последствия данного феномена в социальном и психологическом контекстах.Головна ідея, який присвячене наше дослідження, — це всебічний аналіз нової комунікативної практики соціальних медіа, практики «розповсюдження» або «обміну» інформацією, у рамках якої можливо виділити дві основні логіки прояву: поява нечітких об’єктів, якими діляться або обмінюються, розгортання цієї практики на ті об’єкти, які раніше не зв’язувалися з поняттям «обміну» або «розповсюдження», і використання слова «поділитися» без об’єкта. Автор також аналізує позитивні й негативні наслідки даного феномена в соціальному й психологічному контекстах.Our research deals with a complete investigation of new a communicative practice of social media, a practice of «share» or «exchange» of information within which 2 main logics of manifestation are possible to allocate: emergence of indistinct objects which share or exchange, expansion of this practice on those objects which didn’t contact earlier with a concept of «exchange» or «share» and use of the word «share» without object. The author also analyzes positive and negative consequences of this phenomenon in social and psychological contexts.ruкоммуникативные практикисоциальные медиа«деление информацией»социальные сетиWeb 2.0Wayback machineкомунікативні практикисоціальні медіа«ділитися інформацією»соціальні мережіcommunicative practicessocial media«share of information»social networksФеномен «поделиться информацией» как современная коммуникативная практика социальных медиа: социальные, психологические и риторические функцииФеномен «поділитися інформацією» як сучасна комунікативна практика соціальних медіа: соціальні, психологічні й риторичні функціїThe phenomenon «to share information» as modern communicative practice of social media: social, psychological and rhetorical functionsArticle