Кузнєцов, Едуард АнатолійовичKuznietsov, Eduard A.2024-12-292024-12-292024Кузнєцов Е. А. Особливості дослідження деяких концептів професійної системи менеджменту / Е. А. Кузнєцов // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 142–147.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40314Стратегічним орієнтиром сучасного розвитку інноваційної економіки виступає якість системи менеджменту. Історія формування професійної системи менеджменту пов’язана з ХХ століттям (епохою модерну), яка доказує думку, що наукові дослідження менеджменту почалися також не раніше цього періоду розвитку людської цивілізації. Тому історична цінність досліджень системи менеджменту має велике значення, але ці дослідження мають проходити процес сучасної ідентифікації. Сучасний розвиток професійної системи менеджменту не може базуватися на дослідженнях столітньої давності, а наше незнання певних фактів історії менеджменту не може приймати форми сучасного «наукового пробудження». Звісно, що це не стосується усіх думок видатних представників теорії і практики менеджменту, які продовжують бути актуальними до цього часу. Розглянемо деякі підходи відомих гуру менеджменту, які продовжують використовуватися, але не є актуальними сьогодні стосовно їх використання або їх сучасне трактування іншими дослідниками менеджменту, на нашу думку, є помилковим і ситуативним. Іншими словами, мова може йти, навіть, про певні когнітивні упередження в розвитку професійної системи менеджменту, які характеризуються систематичними помилками в мисленні або шаблонними відхиленнями, які виникають на основі дисфункціональних переконань.ukменеджментінноваційна економікапрофесійна система менеджментупрофесіоналізація менеджментууправлінська діяльністьОсобливості дослідження деяких концептів професійної системи менеджментуArticle