Воротнюк, Юлія Сергіївна2018-05-302018-05-302017Воротнюк, Ю. С. Маркетингове управління підприємством на прикладі закладу громадського харчування ''Rossi'' = Marketing business management a case of an enterprise ''Rossi'' : дипломна робота бакалавра / Ю. С. Воротнюк; наук. кер. В. В. Шмагіна; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів. – Одеса, 2017. – 88 c.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16292На сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні важливою проблемою для підприємств ресторанного господарства, зокрема тих, що функціонують в курортно-рекреаційних зонах, є розробка та удосконалення стратегії їх розвитку з урахуванням динамічних змін оточуючого середовища. Стан розвитку мережі ресторанного господарства в курортно- рекреаційних зонах на сьогоднішній день можна охарактеризувати як нестабільний. Актуальність теми дипломної роботи обумовлена практичною значимістю вищевказаних проблем та об’єктивною необхідністю адаптації наукових підходів до розробки стратегії для підприємств ресторанного господарства в курортно-рекреаційних зонах.other6.030601 менеджментуправління підприємствоммаркетінггромадське харчуваннямаркетингове управлінняМаркетингове управління підприємством на прикладі закладу громадського харчування ''Rossi''Marketing business management a case of an enterprise ''Rossi''Other