Федина, Єгор Леонідович2019-01-112019-01-112016Маркетингові комунікації у сфері сучасної модної індустрії (за матеріаліми професійної періодики 2014-2015 рр.) = Marketing communications in the current fashion industry (based on professional periodicals of 2014-2015 years) : дипломна робота магістра / Є. Л. Федина; наук. кер. О. А. Іванова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. – Одеса, 2016. – 67 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20925Основною характеристикою життя сучасної людини є споживання. Воно стало не тільки необхідністю, але й основною цінністю, засобом моделювання світу навколо себе. Людина існує й функціонує у культурі споживання, де товари, послуги та пропозиції вже не є суто функціональними об’єктами, які задовольняють...uk8.03030101 журналістикамаркетингові комунікаціїfashion-індустріяfashion-брендиМаркетингові комунікації у сфері сучасної модної індустрії (за матеріаліми професійної періодики 2014-2015 рр.)Marketing communications in the current fashion industry (based on professional periodicals of 2014-2015 years)Diplomas