Власенко, Валерія ВалеріївнаVlasenko, Valeriia V.2025-11-042025-11-042025Власенко, В. В. Вибір стратегії створення і розвитку бренду = Choosing a brand creation and development strategy : кваліфікаційна робота бакалавра / В. В. Власенко. – Одеса, 2025. – 64 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42977Актуальність дослідження зумовлена підвищенням ролі бренду у визначенні конкурентних переваг сучасних компаній. Інтенсивна конкуренція, глобалізація ринків і швидкі зміни споживчих пріоритетів ускладнюють завдання формування та підтримки сильного бренду. Саме тому все більше уваги приділяється виробленню чіткої та гнучкої брендової стратегії, яка здатна забезпечити підприємству сталий розвиток, високу впізнаваність та прихильність клієнтів.uk073 менеджментбакалаврбрендстратегія розвиткусучасний бізнесбрендова стратегіяребрендингВибір стратегії створення і розвитку брендуChoosing a brand creation and development strategyDiplomas