Чернєва, Інна Іванівна2019-02-202019-02-202016Чернєва, Інна Іванівна. Аналіз процесів обслуговування клієнтів в банку : дипломна робота бакалавра / І. І. Чернєва; наук. керiвник: І. А. Бойцова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ННІІСТ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних технологій. – Одеса, 2016. – 83 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21936Успех банка зависит от постоянного поиска путей эффективного использования своих ресурсов. Это достигается путем расширения методов и форм взаимодействия банка с клиентами, совершенствования управления процессами банковского обслуживания.ru6.030502 економічна кібернетикабанківська системаобслуговування клієнтів банкуаналіз ефективності обслуговування клієнтів банкуАналіз процесів обслуговування клієнтів в банкуАнализ процессов обслуживания клиентов в банкеAn analysis of processes of service of customers is in a bankDiplomas