Робул, Юрій ВолодимировичRobul, Yuriy V.Робул, Юрий Владимирович2022-11-142022-11-142021Цифрова економіка як фактор економічного зростання держави / За заг. ред. О. Л. Гальцової. Херсон: Видавничий дім “Гельветика”, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34217Дослідження присвячене визначенню чинників впливу на цифрові маркетингові системи та їхнього зв’язку із цифровою трансформацією національної економіки, що є неодмінною умовою забезпечення її конкурентоспроможності у сучасних умовах. На основі концепції маркетингових систем та макромаркетингу у роботі розвивається концепція цифрового макромаркетингу та цифрових маркетингових систем на макрорівні. Відповідно до структури цифрової економіки запропоновано троїсту структуру цифрових маркетингових систем на макрорівні. Використовуючи концепцію троїстої структури, проаналізовано зв’язок цифрового макромаркетингу із цифровою економікою та визначено його місце у ній. Досліджено стан системи цифрового макромаркетингу в Україні, визначено проблеми розвитку, які спостерігаються на кожному її рівні. Показано недостатній стан та рівень розвитку всіх елементів цифрової маркетингової системи, зумовлений низькою доданою вартістю, створюваною в ІТ-секторі, недостатнім рівнем розвитку цифрових платформ, недостатніми показниками розвитку цифрової інфраструктури та використанням інструментів електронної торгівлі. Із використанням моделі чотирьох стратегій цифрової трансформації національної економіки запропоновано напрями розвитку системи цифрового макромаркетингу, показано його роль та умови у забезпеченні цифрової трансформації національної економіки.ukмакромаркетингцифровий макромаркетингконкурентоспроможність країниЦифровий макромаркетинг як інструмент розвитку конкурентоспроможності країниArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7299-9648