Raikhert, Kostiantyn V.Райхерт, Костянтин ВільгельмовичРайхерт, Константин Вильгельмович2016-05-172016-05-172015ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філології . – 2015. – Вип. 2 (24): Герменевтика тексту та герменевтика долі.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8488Film series “Mad Max” is the George Miller’s social critical statement about the Australian car culture that is based on auto-fetishism. The Australian car culture is a kind of consumerism. The car murder culture, within what car is considered as a weapon of murder, is embedded into the Australian car culture.Кіноцикл «Скажений Макс» є соціально-критичним висловлюванням Джорджа Міллера щодо австралійської автомобільної культури, яка побудована на автофетишизмі. Австралійська автомобільна культура є різновидом консюмеризму. В австралійську автомобільну культуру вбудована «культура дорожнього вбивства», в межах якої автомобіль розглядається не як засіб пересування, а як зброя для вбивства людей.Киноцикл «Безумный Макс» является социально-критическим высказыванием Джорджа Миллера об австралийской автомобильной культуре, которая построена на автофетишизме. Австралийская автомобильная культура является разновидностью консюмеризма. В австралийскую автомобильную культуру встроена «культура “дорожного убийства”», в рамках которой автомобиль рассматривается не как средство передвижения, а как оружие убийства людей.enAustraliaculturecarmurderconsumerismАвстраліякультураавтомобільвбивствоконсюмеризмуАвстралияавтомобильубийствоконсюмеризмThe social criticism of Australian roadkill culture in George Miller’s «Mad Max» seriesСоціальна критика австралійської культури «Дорожнього вбивства» в кіносеріалі «Скажений Макс» Джорджа МіллераСоциальная критика культуры «Дорожного убийства» в «Безумном Максе» Джорджа МиллераArticle