Жмай, Олександр ВолодимировичФілатова, М. О.Жмай, Александр ВладимировичZhmai, Oleksandr V.2022-01-192022-01-192021Історія народного господарства та економічної думки України: зб. наук. праць. / гол. ред., проф. О.Л. Попова; НАН України, ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України». – Київ, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32327Значні можливості, широкий вибір та насичення ринку товарами та послугами ускладнюють прийняття споживачами рішення про купівлю тих чи інших товарів. Відчуваючи велику конкуренцію, значна частина сучасних компаній активно використовує найрізноманітніші підходи та методи маркетингу. Часто споживачі покладаються не на раціональні чинники, а на власні підсвідомі мотивації, викликані маркетинговими стимулами.ukнейромаркетингсучасні ринкові умовиВизначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовахArticle