Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2020-10-292020-10-292020Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» для студентів денного і заочного відділення економіко-правового факультету : спеціальність: 073 «Менеджмент» : рівень вищої освіти: другий (магістерський) / Одес. нац. ун-т, Економ.-прав. ф-т ; уклад.: К. О. Литвиненко, Ю. В. Робул. – Одеса, 2020. – 66 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29371Метою викладання навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» є: формування знань про інструменти цифрового маркетингу та можливості їх використання для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності організації. Основними завданнями вивчення дисципліни «Електронний маркетинг» є формування знання про роль та значення електронного маркетингу в маркетинговій діяльності організації, ознайомлення з сучасною практикою використання цифрових каналів, планування електронного маркетингу та переходу організації на використання цифрових каналів. Досконале вивчення дисципліни дозволить запобігти помилкам при управлінні складним організаціями, приводити їх до високих показників ефективності. Даний курс викладається шляхом поєднання аудиторних занять із самостійною роботою. Лекційні, практичні заняття відносяться до аудиторних занять. При підготовці до практичних занять необхідно, керуючись записами, зробленими під час лекції, а також методичними вказівками до кожної теми, опрацювати відповідні розділи підручника і рекомендовану літературу; знайти та проаналізувати кейси з даної теми, засвоїти їх основні положення. Самостійна підготовка передбачає написання рефератів, доповідей та повідомлень, аналіз кейсів і літературних джерел, огляд бібліографії, виконання практичних завдань, вирішення задач тощо. Запорукою успішного вивчення дисципліни буде систематична перевірка ступеня засвоєння теорії систем управління організацією, яка може відбуватися у формі опитування, співбесіди, тестування, написання контрольних робіт, вирішення конкретних завдань. Підсумковою формою контролю знань є складання іспиту.ukелектронний маркетингцифровий маркетингмаркетингова діяльністьорганізаціяметодичні вказівкитеорія системуправлінняПрограма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг»Learning Object