Михайлова, Олена Олексіївна2025-03-132025-03-132024Михайлова, О. О. Нативна реклама в мережевому дискурсі: специфіка лінгвістичної реалізації = Native advertising in network discourse: specifics of linguistic implementation : кваліфікаційна робота магістра / О. О. Михайлова. – Одеса, 2024. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40796Рекламна сфера вже давно відштовхує пересічних споживачів, тому рекламісти вигадують усі нові й нові способи рекламування або активізують не досить популярні, щоб досягти головної мети: створити попит на придбання певного бренду. Споживачі серед навали різноманітних пропозицій (рекламного та нерекламного характеру) просто губляться та їхній мозок елементарно захищається, нехтуючи усіма пропозиціями. Відповідно реклама у цьому плані у досить невиграшній позиції, оскільки апріорі є такою інформацією, яку особистість не бажає сприймати, вважаючи її нав’язливою, набридливою, непотрібною, такою, що не вартує уваги, і нехтує нею.uk035 філологія035.10 прикладна лінгвістикамагістррекламамережевий дискурсспецифіканативна рекламабрендНативна реклама в мережевому дискурсі: специфіка лінгвістичної реалізаціїNative advertising in network discourse: specifics of linguistic implementationDiplomas