Терещенко, Станіслав Вадимович2025-02-242025-02-242024Терещенко, С. В. Методика формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках біології = Methods of forming student's information and digital competence in biology lessons : кваліфікаційна робота магістра / С. В. Терещенко. – Одеса, 2024. – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40654У роботі розкрито теоретичні і методичні засади формування інформаційно-цифрової комптентності учнів у процесі біологічної освіти. Розглянуто структуру інформаційно-цифрової комптентності. Обгрунтовано цифрову трансформацію освіти як основний фактор формування і розвитку інформаційно-цифрової компетентності. Розкрито методику формування інформаційно-цифрової комптентності учнів 8 класу на уроках біології. Кваліфікаційну роботу викладено на 76 сторінках, вона містить 1 таблицю та 20 рисунків. Наведено посилання на 75 джерело літератури, з них 2 іноземними мовами.The thesis explores the theoretical and methodological foundations for developing students' digital competence within the framework of biology education. The structure of digital competence is examined, and the digital transformation of education is substantiated as a key factor in shaping and enhancing digital competence. A methodology for developing the digital competence of 8th-grade students during biology lessons is presented. The qualification work is presented on 76 pages and includes 1 tables and 20 figures. References to 75 sources of literature are provided, 2 of which are in foreign languages.uk014 середня освітасередня освіта біологія та здоров’я людинимагістручніінформаційно-цифрова компетентністьбіологічна освітаурок біологіїstudentsdigital competencebiology educationbiology lessonМетодика формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках біологіїMethods of forming student's information and digital competence in biology lessonsDiplomas