Вранченко, Юлія Сергіївна2018-04-232018-04-232017Вранченко, Ю. С. Мотиваційно-ціннісна спрямованість студентів на обрану професійну діяльність = Motivational and valuable directivity of students to the chosen apprenticeable occupation : дипломна робота бакалавра / Ю. С. Вранченко ; наук. кер. Л. І. Шрагіна ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. соціальної та прикладної психології . – Одеса, 2017 . – 59 c.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/13694Одна з найактуальніших і складніших проблем сучасної науки - вивчення мотиваційно- ціннісної сфери особистості. Складність у відсутності єдиного подання про природу й функції мотивації й ціннісних орієнтацій. Це у свою чергу пов'язано з міждисциплінарним положенням мотиваційно- ціннісної сфери. Ціннісні орієнтації вивчаються різними науками (філософія, етика, соціологія, психологія й ін.). Мотивація досліджується з різних підходів, що фундаментально відрізняються один від одного (статичні, динамічні, системні). Особливу значимість проблеми надає неясність у визначенні ролі ціннісних орієнтацій у системі внутрішньої мотивації. Ціннісні орієнтації у різних підходах прирівнюються до потреб, мотивів або зовсім ігнорується їхня роль у феномені мотивації. Останнім часом виникла необхідність дослідження мотиваційних компонентів навчальної діяльності та мотивацiйно-цiннiсної спрямованості на професiйну дiяльнiсть, тому що було доведено, що мотивація навчальної діяльності й мотивація досягнень прямо сприяє розвитку інтелектуальної сфери. Ціннісний аспект простежується при вивченні саморегулятивних тенденцій особистості. При вивченні мотиваційно-ціннісної сфери людини передусім враховують ступінь сформованості ієрархічної структури ціннісних орієнтацій та їх зміст (спрямованість). Ступінь сформованості ієрархічної структури важливий для оцінювання рівня особистісної зрілості людини, оскільки інтеріоризація цінностей як усвідомлений процес відбувається за наявності у людини здатності вибирати цілі та явища, спроможні задовольняти її потреби та інтереси, формувати з них структури відповідно до умов існування, близьких і віддалених цілей свого життя, можливостей реалізації та собливо професійних самореалізації й самовизначенні тощо.other6.030102 психологіяпрофесійна діяльностьстудентимотиваційно-ціннісна сфераМотиваційно-ціннісна спрямованість студентів на обрану професійну діяльністьMotivational and valuable directivity of students to the chosen apprenticeable occupationOther