Иванова, Наталия ГеоргиевнаІванова, Наталія ГеоргіївнаIvanova, Nataliia G.2018-07-122018-07-122003Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17692В данной статье представлен анализ рекламного текста с точки зрения нормы, узуса и фатиса. Русские и украинские тексты коммерческой рекламы исследованы с помощью семасиологического анализа на разных языковых уровняхУ статті подано аналіз рекламного тексту з точки зору норми, узусу та фатису. Російські та українські тексти комерційної реклами досліджено за допомогою семасіологічного аналізу на різних рівнях мовиThe giver article is dedicated to the analysis of the advertisement text from the point of view of norm, usage and fatis. The commercial publicity texts are investigated in Russian and Ukrainian languages with the help of semasiological analysis on different linguistic levelsruрусский и украинский языкисловообразованиесемасиологиярекламный текстслоганросійська та українська мовисловотвірсемасіологіярекламний текстRussian and Ukrainianderivationadvertisement textsemasiologysloganНорма, узус и фатис в рекламном текстеНорма, узус 1 фатис у рекламному текст!Norm, usage and fatis in advertisement textArticle