Носач, Ірина Дмитрівна2023-06-142023-06-142022Носач, І. Д. Багатовимірне шкалювання результатів в економічній діяльності : дипломна робота бакалавра / І. Д. Носач. – Одеса, 2022. – 27 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35464Застосувуючи метод багатомiрного шкалювання, ми пропонуємо про- аналiзувати данi з сайту українського центру оцiнювання якостi оcвiти. Кореляцiйну матрицю, яку ми будемо аналiзувати за допомогою методу багатовимiрного шкалювання, ми змогли знайти у звiтi ЗНО 2021 року. Використовуючи алгоритм Торгерсона, ми зможемо сказати, на скiльки валiдно враховувати бал атестата. Приблизно 210 тисяч випускникiв вступають до вищо- го навчального закладу щороку. Велику роль пiд час вступу грає шкiльний атестат. На 2021 рiк максимальний вiдсоток облiку атестату становить 10%, тобто 20 балiв. Але як ми можемо розумiти, оцiнки в атестатi можуть де- монструвати не лише успiшнiсть учня. Тому ми можемо поставити питання про валiднiсть середнього бала атестата пiд час вступуuk111 математикабагатовимірне шкалюваннямодель Торгерсонамеричний простірекономічна діяльністьБагатовимірне шкалювання результатів в економічній діяльностіMultidimensional scaling of results in economic activityDiplomas