Шрагина, Лариса ИсааковнаШрагіна, Лариса ІсаківнаShragina, Larisa I.2015-07-222015-07-222013Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюкаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7106Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) Ніжин: НДУ ім.. М.Гоголя, 2013Уровень развития творческого воображения у студентов факультета психологии и факультета компьютерных технологий не имеет существенных различий. При этом структура воображения студентов-психологов выше по показателям, важным для их будущей профессиональной деятельности: способность к продуцированию образов и ассоциаций и восприимчивость к нюансам и деталям.Рівень розвитку творчої уяви у студентів факультету психології та факультету комп'ютерних технологій не має суттєвих відмінностей. При цьому структура уяви студентів-психологів вища за показниками, важливим для їх майбутньої професійної діяльності: здатність до продукування образів і асоціацій і сприйнятливість до нюансів і деталей.The level of development of the creative imagination of students of the Faculty of Psychology and Faculty of computer technology has significant differences. The structure of the imagination of psychology students above in terms of importance to their future professional work: the ability to produce images and associations and sensitivity to nuance and detail.ruвизуальное и вербальное воображениеметафорические способностиоригинальностьбеглостьразработка образавізуальна та вербальна уяваметафоричні здібностіоригінальністьпобіжністьрозробка образуvisual and verbal imaginationmetaphorical abilityoriginalityfluencyelaboration of the imageОсобенности структуры воображения как фактора профессиональной направленностиОсобливості структури уяви як фактора професійної спрямованостіFeatures of the structure of the imagination as a factor of professional orientationArticle