Вржеціон, Тетяна Олегівна2023-06-302023-06-302022Вржеціон, Т. О. Модель адаптивної рекомендаційної системи освітньої платформи : дипломна робота магістра / Т. О. Вржеціон. – Одеса, 2022. – 58 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35599Дана робота присвячена розробці «Моделі адаптивної рекомендаційної системи освітньої платформи». Адаптивне електронне навчання розглядається як стимул для підтримки навчання та покращення залучення студентів, тому розробка відповідних програмних засобів сприяє персоналізації і посилення результатів навчання. Метою роботи є побудова моделі адаптивної рекомендаційної системи, що є ефективною для освітньої платформи. Користувачами платформи є студенти і викладачі університетів. В результаті роботи проведено порівняльний аналіз і сформульовані вимоги до проектування і реалізації моделі адаптивної рекомендаційної освітньої системи, досліджено моделі навчання та розглянуто різновиди адаптивних систем. Процес навчання значно покращується завдяки використанню стилів навчання на освітніх електронних платформах. У роботі формалізовано та розроблено модель адаптивної рекомендаційної системи. Описано використовуваний набір даних, виявлено спосіб виконання експериментальної оцінки ефективності моделі.In this qualification work, the topic "Model of the adaptive recommendation system of the educational platform" is developed. Adaptive e-learning is considered as an incentive to support learning and improve student engagement, therefore, the development of appropriate software aids in personalization and strengthening of learning outcomes. The purpose of the work is to build a model of an adaptive recommender system that is effective for an educational platform. Users of the platform are university students and teachers. As a result of the work, a comparative analysis was carried out and the requirements for the design and implementation of the model of the adaptive recommendation educational system were formulated, the training models were investigated and the varieties of adaptive systems were considered. The learning process is greatly improved through the use of learning styles on educational electronic platforms. The work formalized and developed a model of an adaptive recommender system. The data set used is described, the method of experimental evaluation of the model's effectiveness is revealed.uk123 комп’ютерна інженеріяосвітня програма комп’ютерна інженеріяосвітня платформамодельадаптивністьадаптивна системаМодель адаптивної рекомендаційної системи освітньої платформиModel of the adaptive recommender system of the educational platformDiplomas