Басов, Максим Ігорович2020-09-152020-09-152019Басов, М. І. Математичне моделювання різноманітних маркетингових задач : дипломна робота магістра / М. І. Басов. – Одеса, 2019. – 56 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28598Практична економіка - це здебільшого здоровий глузд, організований в низку чітко визначених понять і правил роботи з ними. Таке уявлення дозволяє провести формалізацію багатьох завдань економіки та використовувати усі можливості, що надаються математичним апаратом. Ключовою дисципліною, на якій базуються результати цієї магістерської роботи, є аналітичний маркетинг. Йдеться про науку, в якій математичний формалізм використовується для опису підприємництва, який розвивається в часі процесу, орієнтованого на ринок. Її народження бере свій початок з середини минулого століття, коли почався розвиток економетрики, яка широко використовує математичне моделювання в макроекономіці, але воно по ряду причин не знайшло свого гідного продовження в макроекономіці. Остання наука обмежилася, в основному, використанням статистичних методів, і багато досягнень математичної теорії торкнулися мікроекономіки лише в тій мірі, в якій перетинаються обидві науки (адже суворої межі між ними не існує). Відзначимо відразу, що розглянуті нижче процеси охоплюють собою не тільки чисто торгову діяльність, але також і виробництво. Відмінність полягає лише в тому, що початкові і кінцеві продукти, які беруть участь в операції input-output, можуть збігатися, а можуть і різнитися (останнє відноситься якраз до виробництва).uk111 математикамаркетингцінова політикапродажМатематичне моделювання різноманітних маркетингових задачMathematical modeling of various marketing problemsDiplomas