Миколенко, Олександр ІвановичМиколенко, Александр ИвановичMykolenko, Oleksandr I.2017-12-272017-12-272017Актуальні проблеми національного законодавства : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 15 листопада 2017 року / Центральноукраїнський держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка [та ін.]; редкол.: Є. Ю. Соболь [та ін.]. – Кропивницький : Полімед-Сервіс, 2017. – 242 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/12302Якщо звернутися до нормативно-правових актів, які пов’язані з реформою освіти в Україні, то помітимо, що всі вони декларують благі цілі реформи освіти. Наприклад, в Національній доктрині розвитку освіти, затвердженої Указом Президента України від 17 квітня 2002 року (далі – Національна доктрина) зазначається, що метою державної політики щодо розвитку освіти є створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти.ukкомерціалізація освітиреформа освітиНаціональна доктринаЗНОКомерціалізація освіти чи реформа щодо підвищення якості освіти?Article