Лутченко, Марія Олексіївна2023-11-142023-11-142023Лутченко, М. О. Рекламно-інформаційні технології у соціальній роботі : дипломна робота бакалавра / М. О. Лутченко. – Одеса, 2023. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36658Дослідження сутності рекламно-інформаційних технологій у соціальній роботі є надзвичайно актуальним з певного ряду причин. Вивчення сутності рекламних та інформаційних технологій допомагає нам зрозуміти, як ці інструменти можуть впливати на соціальну роботу та сприяти вирішенню соціальних проблем. Вивчення їх впливу дає уявлення про ефективність різних стратегій і підходів у підвищенні обізнаності, сприянні змінам поведінки та полегшенні доступу до послуг. Дослідження допомагають визначити найбільш ефективні шляхи використання рекламних та інформаційних технологій у соціальній роботі. Вивчаючи різні техніки, платформи та стратегії обміну повідомленнями, можна визначити, які підходи з більшою вірогідністю викликають резонанс у цільової аудиторії та дають бажані результати. Ці знання можуть допомогти розробити та реалізувати більш ефективні втручання.uk231 соціальна роботарекламно-інформаційні технологіїсоціальна роботаРекламно-інформаційні технології у соціальній роботіAdvertising and information technologies in social workDiplomas