Жмай, Олександр ВолодимировичЖмай, Александр ВладимировичZhmai, Oleksandr V.2021-08-022021-08-022021Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers / resp. ed. Ondrej Mikulaš, Kostiantyn Pavlov, Karol Viktor, Olena Pavlova, Ladislav Viera, Liudmila Shostak, Anton Milan, Alla Lyalyuk. European institute of further education, Podhájska, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31437За даними досліджень, компанії, дії яких стейкхолдери можуть розцінити як аморальні, асоціальні або незаконні, можуть отримати низку негативних ефектів: зниження ділової репутації, створення негативного іміджу для бренду, поява гніву, огиди або розчарування по відношенню до компанії та/або її продукції. В свою чергу, з часом це може призвести до зменшення капіталу бренду. Як приклад можна навести компанію Volkswagen, яка вмонтувала в свої автомобілі нелегальний пристрій, що знижує показники датчиків шкідливих вихлопів під час презентацій та перевірок. Коли обман розкрився, акції підприємства впали на 40%, а сума штрафів тільки в США склала близько 15 млрд доларів.ukсоціальна відповідальністьпідприємствоенергетична галузьсталий розвитокООНРеалізація корпоративної соціальної відповідальності підприємств енергетичної галузі України з урахуванням цілей сталого розвитку ООНArticle