Бабець, Т. М.2019-07-012019-07-012019Збірка матеріалів наукового товариства студентів, аспірантів і молодих вчених. – Одеса: Репозитарій наукової бібліотеки ОНУ імені І.І. Мечникова, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24683Одним із найважливіших завдань сучасної вищої освіти є підвищення якості підготовки фахівців. Поінформованість випускників вищої школи з широкого кола конкретних предметних знань не забезпечує їхню конкурентоздатність на ринку праці, оскільки більшість з них відчувають труднощі щодо застосування отриманих знань в практичній діяльності. Виникає гостре протиріччя між лавиноподібним об’ємом навчальної інформації і принципово новими проблемами, з якими стикається сучасний фахівець. Тому необхідна переорієнтація результатів навчання з конкретних знань, умінь та навичок на компетентності як найбільш цілісні особистісні утворення, які забезпечують ефективну професійну діяльність.This article examines the role of pedagogical practice in the development of the professional competence of biology teachers. The concept is displayed: "pedagogical practice", "competence".The features of practice and its influence on the professional training of the future teacher are indicated. Competence is an integral personal entity that allows a person to navigate a wide range of issues not limited by narrow specialization, which ensures the social and professional mobility of the individual, its openness to changes and creative search, the ability to express oneself, and the desire to update knowledge. The implementation of a competent approach facilitates the formation of readiness for a more effective solution of professional, social, personal problems, to managing flexible, interdisciplinary projects.ukкомпетентністькомпетентністний підхідпедагогічна практикаучитель біологіїФормування фахових компетентностей учителя біології у процесі педагогічної практикиArticle