Кутуза, Наталя ВалеріївнаБєлан, Дар’я2015-03-112015-03-112014Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5995Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.Політичні процеси в українському суспільстві та проникнення їх практично в усі сфери життя зумовили певну модифікацію політичної реклами, яка відображає суть політичної платформи партій і кандидатів, налаштовує виборців на їх підтримку, впроваджує у свідомість людей необхідне уявлення про передвиборчі програми тих чи інших учасників політичної боротьби, створює бажану психологічну установку на голосування. Вагомою константою політичної реклами є слоган, який відіграє неабияку роль, концентруючи усю концепцію, головну ідею політичної передвиборчої кампанії, створюючи позитивне ставлення та стимулюючи електорат віддати свій голос за певного кандидата чи партію.ukіменникислоганАбстрактні іменники у політичних слоганах (на матеріалі експериментальних досліджень політичних слоганів передвиборчої кампанії 2012 року)Article